معرفی محصول : 

پایه چراغ خیابان ، قطب سبک ، چراغ روشنایی ، چراغ خیابان ، استاندارد نور یا استاندارد لامپ منبع افزایش یافته نور در لبه جاده یا مسیر است. 
هنگامی که توزیع برق شهری در قرن بیستم در کشورهای توسعه یافته همه گیر شد ، چراغ خیابان های شهری دنبال می شد و یا گاهی منجر می شد.
برای اطمینان از انتخاب پایگاه مناسب برای برنامه خود ، از طیف وسیعی از پایه های ما جستجو کنید. 
تیم متخصص ما می تواند شما را از طریق سبک ها ، از بلوک های دوتایی و تک بتونی گرفته تا قفس پیچ و مهره لولای ما بپیماید – هر یک طیف وسیعی از مزایا را ارائه می دهد.
ما به عنوان شرکتی از مشاوره اولیه مشتری گرفته تا نصب ، راه اندازی نهایی و پیگیری تعمیر و نگهداری و همچنین ارائه خدمات کامل طراحی روشنایی به عنوان بخشی از بسته های کلید در دست مشتری ما، مراقبت می کنیم.

انواع پایه چراغ روشنایی

پایه چراغ های آزاده راه

طراحی، ساخت و تأیید، نصب و سرویس ستونهای روشنایی خیابانی، شامل الزامات طرح ملی بخش بزرگراه، طراحی و ساخت لامپهای بیرونی و طراحی طرحهای روشنایی.

نظارت ، نصب و نگهداری روشنایی دکل بلند، دکل های نصب دوربین و دستگاه های مرتبط مطابق با طرح ملی بخش بزرگراه نظارت، نصب و نگهداری دستگاههای برقی خارجی و کارهای عمرانی مرتبط با آن مطابق با طرح ملی بخش بزرگراه نظارت می باشد

پایه چراغ های خیابانی

پایه چراغ خیابانی یا پایه چراغ خیابانی روشنایی گالوانیزه نام پایه های روشنایی شهری است که جهت روشنایی مهابر شهری ، خیابانها و اتوبانها مورد استفاده قرار میگیرد . این پایه ها در ارتفاعات 6 ، 9 و 12 متری تولید می شود . سطح مقطع این پایه ها به صورت پایه چراغ لوله ای و پایه چراغ چند وجهی بسته به تقاضای مشتری تولید می شوند .

پوشش پایه چراغ خیابانی می تواند پوشیده از رنگ یا گالوانیزه باشد . شکل ظاهری اکثر این پایه ها مشابه هم است و تقاوت اصلی در براکت یا دستک نگهدارنده پروژکتور یا چراغ لاک پشتی آن است که به صورت یک طرفه یات دو طرفه تولید می گردند .

تصاویر محصول

نمونه پروژه های انجام شده

 
  • پروژه بزرگراه : 

مشاوره و ارتباط با بخش فروش

ارتباط با مسئول فروش محصول:
  • مهندس هادی گودرزی: 
    تلفن تماس : 03195013131 داخلی 4   –   09132005812                      ایمیل: sale@nhssazeh.ir

بخش های مرتبط